0 1 0 0 0 18.10.2011W oczach Polek jednorazówki nie mają marekPolki nie znają marek artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku – to podstawowy wniosek z badania zrealizowanego przez firmę brandingową MorrisMarlowe w ramach projektu badawczego „Polka w kuchni”, przeprowadzonego dla firmy Paclan.
1 1 0 0 0 18.10.2011Ruszyła kampania „Odkryj Małopolskę” (wideo)Kampania ma promować Małopolski System Informacji Turystycznej oraz jego źródło finansowania, a także samo województwo małopolskie jako miejsce atrakcyjne turystycznie. Obejmuje reklamę outdoorową, działania PR oraz eventy z udziałem artysty kabaretowego Adama Grzanki z formacji Chatelet, który jest twarzą działań.
0 1 0 0 0 18.10.2011Udana strategia zwiększenia sprzedaży we Fresh24.pl12 października zakończyło się wdrożenie strategii wsparcia sprzedaży, dzięki której supermarket internetowy Fresh24.pl odnotował wzrost sprzedaży bez konieczności zwiększania wydatków marketingowo-sprzedażowych. Projekt zrealizowały BrainJuice Strategy oraz Web Search Factory – firmy wchodzące w skład BrainJuice Group.
0 1 0 0 0 18.10.2011Firmy energetyczne w mediachPress-Service Monitoring Mediów zbadał, jakie są efekty działań promocyjnych spółek sektora energetycznego. W okresie od lipca 2010 r. do czerwca 2011 r. zdecydowanie najszerzej ze swoim przekazem do odbiorców docierała PGE, natomiast najkorzystniej w mediach wypadał Vattenfall.
0 1 0 0 0 18.10.2011SparkPark wdraża identyfikację wizualną grupyGrupa SparkPark, do której należą spółki Fabryka Pomysłów, Krewcy Krawcy oraz Media Shop, zakończyła prace nad wdrożeniem własnych standardów graficznych i identyfikacyjnych.
1 1 0 0 0 18.10.2011Radość z rodziną w kampanii Microsoftu (wideo)17 października rozpoczęła się polska odsłona pierwszej globalnej kampanii multiproduktowej Microsoftu. Wspiera ona sprzedaż czterech flagowych produktów marki: komputerów z Windows 7, pakietu Microsoft Office 2010, systemu Windows Phone oraz konsoli Xbox 360 + Kinect. Hasło kampanii brzmi „Poczuj radość, jaką daje rodzina”. Działania obejmują telewizję, Internet oraz punkty sprzedaży.
0 1 0 0 4 18.10.2011Adv.pl to teraz Lemon SkyAdv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV przeszła gruntowny rebranding obejmujący zmianę nazwy, logo oraz podejścia strategicznego. Nowa nazwa agencji to Lemon Sky.
0 1 0 0 0 18.10.2011Fulda promuje się przed zimąRozpoczyna się radiowa, outdoorowa i internetowa kampania marki Fulda, planowana na okres jesienno-zimowy.
0 1 0 0 0 18.10.2011Nagrodzeni w konkursie Effie Awards 2011W tegorocznej, dwunastej edycji konkursu Effie Grand Prix zdobyły: agencja reklamowa Publicis, dom mediowy MEC oraz Telekomunikacja Polska SA za kampanię Dociekliwe Serce – Neostrada. Jurorzy Effie docenili nie tylko kreatywność kampanii z Sercem i Rozumem, ale przede wszystkim jej sukces biznesowy oraz to, że nie przygotowywał jej nowy podmiot, ale była ona dziełem lidera rynku.
0 1 0 0 0 18.10.2011Można zostać spadkobiercą Ballantine’aOd 1 października marka Ballantine’s dzieli spadek po swoim założycielu – edynburskim sklepikarzu, który chętnie serwował klientom smaczne trunki. W ciągu studniowej kampanii w ręce spadkobierców trafi łącznie 100 tys. złotych. Muszą tylko wziąć udział w konkursie, wcześniej zaopatrzywszy się w co najmniej jedną butelkę whisky.