Kinesso wygrywa przetarg na obsługę digital Porsche Inter Auto
  • 0
  • 1
21.02.2024

Kinesso wygrywa przetarg na obsługę digital Porsche Inter Auto

Agencja performance marketingu Kinesso (IPG Mediabrands) wygrywa przetarg sieci dilerskiej Porsche Inter Auto. Obsługa obejmuje strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów w kanałach online.

Porsche Inter Auto to największy dealer samochodowy w Europie, obecny również w Ameryce Południowej i Chinach. W salonach sieci kupić można samochody marek:

  • Audi,
  • Skoda,
  • Bentley,
  • Porsche,
  • Lamborghini,
  • Volkswagen.

– Zaproponowana przez nas strategia pokazała silne kompetencje digitalowe i analityczne zespołu oraz doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Pierwsze miesiące współpracy udowodniły naszą sprawność operacyjną. Współpracę rozpoczęliśmy od realizacji kampanii social paid, SEM i direct dla ponad 20 podmiotów z sieci PIA. Daje to średnio ponad 100 kampanii w skali miesiąca. Odpowiadamy również za działania SEO dla wybranych dealerów i rozwijamy kolejne projekty, m.in. w obszarze integracji danych i automatyzacji procesów – mówi Michał Lazanowicz, business development director w Kinesso.

  • 1
Kinesso wygrywa przetarg na obsługę digital Porsche Inter Auto

Kinesso wygrywa przetarg na obsługę digital PIA

21 lutego 2024