Wakacyjna kampania „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie"
  • 1
  • 1
15.07.2022

Wakacyjna kampania „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie”

Ruszyła telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie”. Słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.

Spot można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

 

W kampanii wykorzystano również internet, w tym media społecznościowe. Także nośniki reklamy zewnętrznej usytuowane w całej Polsce przy trasach o największym wakacyjnym natężeniu ruchu.

Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Przestrzeń. Realizacją zajął się dom produkcyjny Paradox Media, a planowaniem i zakupem mediów – Zenith.

  • 1
Wakacyjna kampania „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie"

Wakacyjna kampania „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie"

 

15 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2022

Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe

98% reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92% reklamodawców woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych. IAB Europe opublikowało wyniki nowego badania. Zapytano w nim reklamodawców o ich obawy związane z jakością reklamy cyfrowej oraz o ich stosunek do standardów branżowych i różnego rodzaju powierzchni reklamowych.