Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobiet - Marketing przy Kawie
Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobiet
  • 1
  • 1
29.01.2021

Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobiet

Korporacja działająca w branży spożywczej uruchomiła kampanię crowdsourcingową „Here to Be Heard”. Chce zaangażować kobiety różnych ras, w różnym wieku, różnej orientacji seksualnej czy wyznania i zająć się tematem nierówności płci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 stycznia 2021

28 stycznia 2021