Kaufland wybrał agencję Kalicińscy do obsługi social media
  • 0
  • 1
10.06.2021

Kaufland wybrał agencję Kalicińscy do obsługi social media

W przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland zwyciężyła agencja Kalicińscy. Do jej zadań należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych marki.

Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social media – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital Kauflanda.

  • 1
Kaufland wybrał agencję Kalicińscy

Kaufland wybrał agencję Kalicińscy

10 czerwca 2021

9 czerwca 2021