- 0
- 1
Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerów
Akcja „Bądź #Hairpositive z Remington” zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy.
Akcja ma znormalizować podejście do tematyki włosów, które wymykają się wyśrubowanym standardom piękna. Walczy z krzywdzącymi stereotypami.
Polskie Stowarzyszenie Alopecji to organizacja pozarządowa, która działa na rzecz osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Propaguje inicjatywy, postawy i działania upowszechniające wiedzę na temat łysienia plackowatego. Postuluje poprawę jakości opieki lekarskiej, integrując chorych i ich rodziny.
Aby dołączyć do akcji, należy opublikować zdjęcie swoich włosów takimi, jakie są
Być może będzie to zdjęcie w momencie, w którym trudno jest je pokochać lub wtedy, kiedy się je kocha i widzi w nich swoją wyjątkowość. Następnie należy dodać:
- #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie)
lub
- #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet
albo
- @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku)
Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt marki.
W kampanię zaangażowani są influencerzy
Wśród nich jest Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa. Z kolei Ewa Mazurek opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.
Akcji towarzyszy medytacja na Good Hair Day, przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy. W ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna marki. Wcześniej przeprowadziła ona m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.
- 1