Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerów
  • 0
  • 1
7.12.2022

Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerów

Akcja „Bądź #Hairpositive z Remington” zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy.

Akcja ma znormalizować podejście do tematyki włosów, które wymykają się wyśrubowanym standardom piękna. Walczy z krzywdzącymi stereotypami.

Polskie Stowarzyszenie Alopecji to organizacja pozarządowa, która działa na rzecz osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Propaguje inicjatywy, postawy i działania upowszechniające wiedzę na temat łysienia plackowatego. Postuluje poprawę jakości opieki lekarskiej, integrując chorych i ich rodziny.

Aby dołączyć do akcji, należy opublikować zdjęcie swoich włosów takimi, jakie są

Być może będzie to zdjęcie w momencie, w którym trudno jest je pokochać lub wtedy, kiedy się je kocha i widzi w nich swoją wyjątkowość. Następnie należy dodać:

  • #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie)

lub

  • #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet

albo

  • @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku)

Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt marki.

W kampanię zaangażowani są influencerzy

Wśród nich jest Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa. Z kolei Ewa Mazurek opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.

Akcji towarzyszy medytacja na Good Hair Day, przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy. W ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna marki. Wcześniej przeprowadziła ona m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.

  • 1
Influencerzy w kampanii Remington

Kampania Remington #Hairpositive z influencerami

7 grudnia 2022