Employer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetówEmployer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetówEmployer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetówEmployer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetów
Dlaczego wciąż niełatwo o budżety na employer branding? (fot. Pixabay)

Employer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetów

Employer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetów
Stanisław Kazior

Stanisław Kazior

-

head of creative, Performante

Stanisław Kazior

Stanisław Kazior

head of creative
Performante

Opiekując się zespołem specjalistów, skupia się na maksymalizacji przełożenia kreatywnych działań na cele biznesowe klientów. Swoją obecną funkcję w agencji digitalowej oferującej m.in. kampanie employer brandingu objął we wrześniu 2022 r.

W dobie ewolucji HR-u w people operations i wzrastającej konkurencji na rynku pracy coraz wyraźniej widać potrzebę uwzględniania employer brandingu w miksie działań marketingowych. Czy nie oznacza to więc konieczności zastosowania technik, metodologii i mierników marketingowych do budowania marki pracodawcy? A co za tym idzie, czy wciąż rację bytu mają osobne budżety na działania marketingu i HR?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja