- 0
- 3
Powstała agencja Digital Hunters – wyspecjalizowana w rekrutacji managerów digital marketingu
Nowa agencja Digital Hunters specjalizuje się w rekrutacji managerów digital marketingu. Założyciel agencji, Marcin Michalski to były członek zarządu agencji performance marketingu Cube Group.
– Firmy potrzebują stabilnych kadr, aby realizować cele długofalowe. To wymaga zmiany w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie działamy jak regularny headhunter, który sprawdza CV i prowadzi krótką rozmowę, badając motywację do zmiany pracy. Taki sposób prowadzenia rekrutacji realizuje tylko cel finansowy obu stron. Dla head huntera nie jest wtedy ważne, czy manager zostanie w firmie na dłużej. Od Digital Hunters przedstawiciele firm nie dostaną nawet CV kandydatów, bo z reguły nic ciekawego z niego nie wyczytają. Klienci agencji zostaną zaproszeni na spotkanie ze szczegółowo wyselekcjonowanymi kandydatami. Tymi, którzy spełnią kluczowe kryteria najpierw omówione z przedstawicielami firmy – podkreśla Marcin Michalski z Digital Hunters.
Agencja bierze na siebie niemal całą rekrutację
Angażuje klienta wyłącznie na początkowym etapie. Musi w nim poznać realne zapotrzebowanie i kulturę organizacyjną. Następnie wykorzystuje swoją siatkę kontaktów do poszukiwania kandydatów. Sprawdzane są:
- tzw. kompetencje twarde niezbędne na danym stanowisku;
- kompetencje miękkie, czyli cechy lidera, sukcesy biznesowe, motywacje.
Po trójstronnym spotkaniu Digital Hunters przedstawiają swoją rekomendację wraz z referencjami. Uczestniczą też w ostatecznych negocjacjach dotyczących warunków umowy.
Marcin Michalski tworzył strategie i planował kampanie digital dla największych firm w Polsce i za granicą
Wykładał performance marketing na uczelni im. Łazarskiego w Warszawie. Był także jurorem konkursów digital marketingowych. Jest konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki MarketingHacker.pl.
Ściśle współpracuje z Martyną Lińską, która ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarze digital marketingu. Przez ponad 5 lat budowała i rozwijała zespoły realizujące strategie skalujące biznes w jednym z największych domów mediowych w Polsce.
- 3