1 1 0 5.07.2023„Pij z Umiarem” – Pih i Andrzej Grabowski w muzycznej kampanii KPNa początku lipca wystartowała kampania „Pij z Umiarem – to się rymuje". Kompania Piwowarska zachęca nią do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Sercem akcji jest utwór muzyczny „Pij feat. Umiar – to się rymuje”.
1 4 0 5.07.2023Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach DOOHPudliszki rozpoczęły kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała związek grilla z marką: „Grill bez Pudliszek to jak... Katowice bez Spodka” czy „Warszawa bez Pałacu Kultury”.
1 2 0 5.07.2023Cezary Pazura, Ciocia Liestyle i Patec w kampanii wody Żywiec ZdrójKampania bazuje na niesłabnącej, memicznej wręcz popularności kultowego filmu Kiler. Pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu” Cezary Pazura „walczy” z przesłodzonym światem, promując zdrowsze orzeźwienie.
0 1 0 5.07.2023Plakietka Meta Verified dostępna jest już w PolsceOd 5 lipca Meta rozpoczyna wdrażanie w Polsce Meta Verified. Ma to ułatwić użytkownikom budowanie społeczności na platformach. Dostępność Meta Verified w Polsce jest częścią globalnej ekspansji produktu ogłoszonej przez Marka Zuckerberga.
1 2 0 5.07.2023Marcin Rogacewicz w kampanii online aplikacji Wonga PayKampania online promuje aplikację mobilną Wonga Pay, którą można płacić zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Bohaterem kampanii jest Adam – mężczyzna, który tworzy swój świat dzięki możliwościom, jakie daje mu aplikacja.
0 1 0 5.07.2023H&M sprzedaje produkty innych marek, by konkurować z marketplace’amiH&M sprzedaje coraz więcej produktów innych marek w swoich sklepach tradycyjnych i online. Ma to pomóc w konkurowaniu z gigantami e-commerce, jak Amazon i Zalando.
1 1 0 5.07.2023„Poczuj smak wygranej” – Lay’s powraca z loterią wrzutkowąMarka Lay’s powraca z loterią wrzutkową. W wybranych paczkach chipsów będzie można znaleźć banknoty od 20 do 100 zł. Na nagrody w loterii marka przeznaczyła 1,5 mln zł.
1 6 0 5.07.2023Dawid Ogrodnik jak ze „Słonecznego patrolu” – Bonarka z kolejną odsłoną kampanii i limitowanym produktemWystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka. Bierze w niej udział Dawid Ogrodnik w roli amanta. Bonarka wprowadza też nowy limitowany produkt – napój O!Rześki. Akcja promuje letnie wyprzedaże.
1 1 0 4.07.2023„Poczuj zew nagród!” – wystartowała kampania LoteriadyWystartowała szerokozasięgowa kampania reklamowa Loteriady. Widoczna będzie do połowy sierpnia w mediach i w punktach Lotto w całym kraju.
2 1 0 4.07.2023„Supermoon” – nowa kampania SuperbetNowa kampania bukmachera Superbet „Supermoon” zabiera nas na Księżyc. W spotach przygotowanych na kilka rynków wystąpili ambasadorzy marki – Jerzy Dudek, Sławomir Peszko i Tomasz Smokowski.