Kampania reklamowa Nest Banku
  • 2
  • 0
8.01.2019

Kampania reklamowa Nest Banku

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Nest Banku. Promuje konto za 0 zł oraz kredyt dla firm. W reklamach ponownie zobaczymy pana Ignacego, który doradza sąsiadom w drobnych problemach związanych z finansami.

Marka Nest Bank od wejścia na rynek w 2016 r. konsekwentnie podkreśla, że jest bankiem reagującym na potrzeby polskich rodzin oraz mikro i małych przedsiębiorców. Najnowsza odsłona kampanii reklamowej jest kontynuacją wcześniej przyjętej strategii komunikacji.

Głównym bohaterem spotów pozostaje pan Ignacy, który dzieli się swoim doświadczeniem z lokalną społecznością. Tym razem bohater służy pomocą napotkanym sąsiadom, wskazując proste rozwiązania ich codziennych finansowych problemów.

Reklamy emitowane są od 7 stycznia w kanałach ogólnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych. Strategię i kreację przygotowała agencja Unlimited. Produkcją zajął się dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.

8 stycznia 2019

7 stycznia 2019