0 0 0 27.08.2019Threads. Instagram pracuje nad aplikacją do dzielenia się informacjami z bliskimi znajomymiInstagram opracowuje nową aplikację o nazwie Threads. Ma ona służyć użytkownikom do przesyłania treści jedynie bliskim znajomym.
0 1 0 27.08.2019Katalog Ikei na 2020 r. nie dotrze do skrzynek polskich konsumentówW tym roku Ikea zrezygnowała z dostarczania katalogu do skrzynek pocztowych konsumentów. Publikację można bezpłatnie zamówić do punktów odbioru lub odebrać w sklepach sieci od 23 sierpnia. Warunek: trzeba być klubowiczem Ikea Family.
0 7 2 27.08.2019Złote łuki McDonald’s w Łazienkach Królewskich27 sierpnia w Łazienkach Królewskich odbędzie się pokaz projektantki Gosi Baczyńskiej. Stanie tam też wtedy tymczasowa instalacja – złote łuki McDonald’s.
1 1 0 27.08.2019Gruba tuba do YouTube’a – Plush promuje ofertę na kartęRozpoczęła się promocja oferty Plusha na kartę. W jej ramach klienci mogą zyskać dodatkowe 50 GB do wykorzystania na transfer danych na YouTube. W reklamie ponownie pojawia się brand hero marki – miś Plushak.
1 4 0 27.08.2019OLX otworzył w Poznaniu charytatywny butik24 sierpnia przy centrum handlowym Posnania w sercu Wielkopolski stanął charytatywny butik OLX. Ma to być przeniesienie idei samego serwisu ogłoszeniowego ze świata wirtualnego do rzeczywistości. Hasło akcji brzmi: „Lecimy z pomocą!”.
0 1 0 27.08.2019Połączenie PKN Orlen i Grupy Lotos wchodzi w kolejny etapPKN Orlen podpisał porozumienie ze Skarbem Państwa i Grupą Lotos, dotyczące realizacji transakcji nabycia akcji Grupy Lotos. To kolejny krok, który przybliża obie firmy do utworzenia zintegrowanego koncernu. Ma on skutecznie konkurować na międzynarodowych rynkach i znacząco wzmacniać bezpieczeństwo polskiej gospodarki w obszarze paliw i energii.
0 1 0 26.08.2019Świnka Peppa ma nowego właściciela. Hasbro przejął Entertainment OneProducent zabawek Hasbro przejął Entertainment One za 3,3 mld funtów (4 mld dol.). Była to największa transakcja w historii zabawkarskiej firmy, która stała się właścicielem praw do takich produkcji jak „Świnka Peppa", „Zmierzch", „Igrzyska śmierci" czy „The Walking Dead".
0 1 0 26.08.2019Bracia Sadownicy klientem VizeumDom mediowy Vizeum, wchodzący w skład Grupy Dentsu, pozyskał do obsługi nową markę. Od lipca przygotowuje szereg działań z zakresu planowania mediów oraz strategii komunikacji dla Braci Sadowników.
0 1 0 26.08.2019Pierwszy raz od 10 lat wydatki na reklamę telewizyjną były większe niż na internetową. Badanie ReutersaZmiana ta nie ma związku z popularnością telewizji, lecz z wyższymi stawkami za spoty, zwłaszcza emitowane w trakcie największych wydarzeń sportowych i muzycznych. Takie są ustalenia z Raportu Digital News 2019, przygotowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism.
0 1 0 26.08.2019Słucham – nowa agencja marketingu podcastówPowstała Słucham – agencja specjalizująca się w rozwiązaniach wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.