1 0 0 0 0 21.12.2018Pixers zachęca: „Bądź potworem”Producent fototapet Pixers przygotował świąteczny spot. Zachęca w nim, by w najbliższych dniach „być potworem”.
1 0 0 0 0 21.12.2018Ford stworzył budę dla psów chroniącą przed hałasemOkres noworoczny to trudny czas dla psów. Wiele z nich boi się bowiem odgłosów fajerwerków. Dla nich Ford przygotował wygłuszoną budę.
0 0 0 0 0 21.12.2018Konkurs na identyfikację wizualną Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina17 grudnia ruszył konkurs na identyfikację wizualną Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Przeprowadzany jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.
1 12 0 0 0 21.12.2018Mafia dla psa uruchamia akcję „Szemrane pudło” i zbiera sianoMafia dla psa powraca. W ramach tej akcji społecznej od kilku lat zbierane są fundusze na pomoc zwierzakom.
0 0 0 0 0 21.12.2018Gorączka przedświąteczna w centrach i sieciach handlowych – analiza Retail InstituteW Polsce w najlepsze trwa gorączka przedświątecznych zakupów. W ciągu ostatnich czterech tygodni 130 centrów handlowych monitorowanych przez Retail Institute odnotowało 33,5 mln wizyt. To o 0,18% więcej niż w poprzednim roku. Tym samym jest już też mało prawdopodobne, aby wynik grudniowy skompensował straty branży handlowej i usługowej spowodowane wprowadzeniem zakazu handlu w niedziele.
1 0 0 0 2 20.12.2018Jean Reno w świątecznym spocie Polskiej Fundacji NarodowejDzielenie się opłatkiem, dwanaście potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i kolędnicy – to jedne z najbardziej znanych tradycji bożonarodzeniowych w Polsce. W świątecznym spocie powstałym z inicjatywy Polskiej Fundacji Narodowej Jean Reno wciela się w postać dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach.
2 0 0 0 0 20.12.2018Dorosły Kevin w spocie Google znów sam w domuCo by było, gdyby Kevin McCallister, bohater świątecznego filmu, korzystał z rozwiązań Google? Amerykańska firma pokusiła się o odpowiedź na to pytanie. W świątecznym spocie wystąpił Macaulay Culkin.
0 1 0 0 0 20.12.2018Google wprowadza płatność za konwersję w reklamach displayGoogle ogłosił wprowadzenie płatności za konwersję w kampaniach display dotychczas rozliczanych za kliknięcia. Oznacza to, że reklamodawcy zapłacą jedynie wtedy, gdy internauta wykona na stronie lub w aplikacji określone działanie.
0 0 0 0 0 20.12.2018Sanofi powierza projekt dla marki No-Spa agencji Leo Burnett WarszawaAgencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa. Prace nad nim ruszyły na początku listopada. Działania rozpoczną się w pierwszej połowie 2019 r. i potrwają do końca roku.
0 11 0 0 0 20.12.2018Branża handlowa aktywna przed świętami. Raport IMM o wydatkach reklamowych między 1 listopada a 15 grudniaInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa była najbardziej aktywna. Ogółem na reklamę wydała ponad 712 mln zł.