0 1 0 0 0 26.04.2018Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdExW 2017 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 3,96 mld zł. To o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9,3%. Największy udział we wzroście osiągnęło wideo online oraz reklama w social media – pokazuje badanie IAB Polska/PwC AdEx.
0 1 0 0 0 26.04.2018PZPN i Biedronka przedłużają umowę na kolejne 4 lataPolski Związek Piłki Nożnej przedłuża umowę z Biedronką, oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Firma przez kolejne 4 lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe.
2 1 0 0 0 26.04.2018Amerykański film akcji na warszawskim osiedlu. Kampania dewelopera Echo InvestmentWymiana płytek w kuchni, czarny dym w pokoju, wyburzenie ściany – takie warunki amerykański reżyser postawił właścicielom nowych mieszkań, które zamierza zamienić w plan zdjęciowy. Reakcje mieszkańców nagrała ukryta kamera. To element akcji „A Ty – masz już swoje ulubione miejsce?”, promującej dewelopera Echo Investment.
0 0 0 0 0 26.04.2018AkzoNobel wybrał Consulting’n MoreHolenderski koncern AkzoNobel, w którego portfolio znajdują się m.in. marki Dulux, Sikkens, International czy Interpon, nawiązał współpracę z Consulting’n More. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz ekspercką prowadzoną na rynku polskim.
1 3 0 0 0 26.04.2018Zbigniew Boniek trzyma Tyskie za zwycięstwoTyskie rozpoczęło kampanię, której ambasadorem jest Zbigniew Boniek. 26 kwietnia premierę miał spot z jego udziałem. Celem działań jest wzbudzenie w polskich kibicach poczucia jedności, które wynika z bycia razem w atmosferze kibicowania.
0 6 0 0 0 26.04.2018Jak Polacy spędzą majówkę? Badanie Starcomu42% Polaków deklaruje, że ma plany na majówkę. Spędzimy ją z rodziną, w domu lub na działce. Będziemy grillować, podróżować, słuchać muzyki i pić piwo – pokazuje badanie Starcomu.
0 1 0 0 0 26.04.2018Najlepsze bankowe biura prasowe według dziennikarzy. Badanie ARC Rynek i OpiniaZdaniem dziennikarzy biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej komunikują się z przedstawicielami mediów. Tak wynika z „Badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations – 2018”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
3 1 0 0 0 26.04.2018Kampania „Niedowiżyn? To do Vision!”16 kwietnia wystartowała kampania promocji konsumenckiej Vision Express. Działania pod hasłem „Niedowiżyn? To do Vision!” prowadzone są w Internecie.
0 0 0 0 0 25.04.2018IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO25 kwietnia, po 30-dniowych konsultacjach publicznych, IAB Europe i IAB Technology Laboratory opublikowały specyfikacje techniczne dla „Transparency & Consent Framework”. To ramy przejrzystości i zgody, które ułatwią branży internetowej dostosowanie się do wymogów ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych osobowych (RODO).
1 0 0 0 0 25.04.2018„Mini znaczy męski” – polska drużyna futbolu amerykańskiego w kampanii samochodówWystartowała kampania samochodów Mini. Ma charakter lokalny i jest efektem współpracy marki z drużyną polskiej ligi futbolu amerykańskiego – z Wilkami Łódź.