„Prowadź się zdrowo” – zacznij od wątroby - Marketing przy Kawie
Kampania „Prowadź się zdrowo” – z kierowcami rajdowymi jako ambasadorami. Czego dotyczy?
  • 1
  • 2
30.01.2023

Kampania „Prowadź się zdrowo” – z kierowcami rajdowymi jako ambasadorami. Czego dotyczy?

Z badań wynika, że mężczyźni w Polsce żyją o 8 lat krócej niż kobiety. Wśród przyczyn są m.in. choroby wątroby, w tym niealkoholowe stłuszczenie wątroby (NAFLD). I właśnie zachętą do zadbania o wątrobę ma być kampania firmy farmaceutycznej Sanofi. Jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi, Jakub Przygoński i Mikołaj Marczyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2023

Raport Salesforce Connected Customer Trends 2023. Personalizacja, bezpieczeństwo danych i szybkość reakcji firm – tego chcą konsumenci

Najnowsza odsłona cyklicznego badania Salesforce pokazuje duże zmiany w podejściu konsumentów do planowanych w tym roku zakupów. Ze względu na dużą inflację oraz globalną niepewność gospodarczą będą oni bardzo wnikliwie analizować swoje potrzeby zakupowe. Będą wybierać marki, które poza przystępną cenowo ofertą zapewnią najlepsze doświadczenia i obsługę klienta.