Kraft – z miłością do własnego produktuKraft – z miłością do własnego produktuKraft – z miłością do własnego produktuKraft – z miłością do własnego produktu
Kraft opowiadany po staremu i nowemu (fot. Pixabay)

Kraft – z miłością do własnego produktu

Kraft – z miłością do własnego produktu
Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

-

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

Semiotic Solutions
Visual & Narrative Institute

Semiotyk, kulturoznawczyni. Prekursorka stosowania semiotyki w marketingu w Polsce. Zrealizowała ponad 200 projektów semiotycznych dla największych światowych i polskich marek.

Semiotyczna analiza zjawisk, nurtów czy zagadnień w kulturze za każdym razem niesie ze sobą obietnicę przygody poznawczej, której efektów nie sposób przewidzieć. Tak też było z kraftem.

Kiedy rozpoczynaliśmy eksplorację tego obszaru, nie przypuszczaliśmy, że to zjawisko tak bogate i wszechobejmujące. Okazało się, że kraft reprezentuje wszystko to, co w dzisiejszym świecie najważniejsze:

kreatywność,
innowacyjność (tak, tak),
pasję,
kobiecy empowerment,
pracę rąk,
ekologiczny światopogląd,
a przede wszystkim niezgodę i bunt przeciw światu masowemu i zhomogenizowanemu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się