Ruszyła kampania Hebe w Czechach i na Słowacji
  • 1
  • 1
30.01.2023

Ruszyła kampania Hebe w Czechach i na Słowacji

Drogerie Hebe (Grupa Jeronimo Martins) rozpoczęły pierwszą kampanię informującą o wejściu marki na rynki Czech i Słowacji. Działania obejmują telewizję, OOH oraz digital.

Osią kampanii w obu krajach jest telewizja, uzupełniona emisją wideo na YouTube oraz na Facebooku. W największych miastach kampania jest również obecna na citylightach.

– W sąsiednich krajach rynek kosmetyczny jest dalece inny od polskiego. Dlatego stworzyliśmy nowy, pasujący do  tych rynków koncept kreatywny. Buduje on aspiracyjny wizerunek nowoczesnego sklepu online, bogatego w dopasowany do lokalnych potrzeb asortyment – mówi Marta Glapińska, creative director w V&P.

Działania ruszyły z początkiem grudnia na Słowacji, a miesiąc wcześniej w Czechach. Za opracowanie kreacji i wyprodukowanie wszystkich formatów do obu kampanii odpowiada agencja V&P.

  • 1
Kampania Hebe w Czechach i na Słowacji

Rozpoczęła się kampania Hebe w Czechach i na Słowacji. Marka wchodzi na te rynki

30 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2023

Raport Salesforce Connected Customer Trends 2023. Personalizacja, bezpieczeństwo danych i szybkość reakcji firm – tego chcą konsumenci

Najnowsza odsłona cyklicznego badania Salesforce pokazuje duże zmiany w podejściu konsumentów do planowanych w tym roku zakupów. Ze względu na dużą inflację oraz globalną niepewność gospodarczą będą oni bardzo wnikliwie analizować swoje potrzeby zakupowe. Będą wybierać marki, które poza przystępną cenowo ofertą zapewnią najlepsze doświadczenia i obsługę klienta.