- 1
- 1
Kampania marki Melisana Klosterfrau
Nowa kampania Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau oparta jest na dwóch założeniach. Podkreśla wielość wskazań preparatu i w przewrotny sposób pokazuje postacie zakonnic, znane z identyfikacji graficznej marki.
Na potrzeby kampanii powstały posty, animacje, kolekcje oraz karuzele na Facebooka oraz spoty na YouTube.
– Szukaliśmy sposobu na odświeżenie wizerunku leku. Potraktowaliśmy to dosłownie i ożywiliśmy ilustrację z opakowania. Scenki rodzajowe i zabawne dialogi nadały postaciom sióstr charakteru i osobowości, a powielenie ostatniej sylaby nazwy produktu, czyli sylaby „na” rozwiązało kwestię wielości wskazań – mówi Sambor Mordalski, head of concept w agencji Chromatique.
Kampanię przygotowała agencja Chromatique. Dom mediowy Performance Media zajął się monitorowaniem, optymalizacją oraz ustawianiem kampanii.
- 1