E-mail marketing w 2023 – trendy - Marketing przy Kawie
E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?
Odbiorcy mogą chcieć odciąć się od różnych źródeł informacji, ale z e-maila raczej nie zrezygnują (fot. Pixabay)

E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?

E-mail marketing w 2023 roku – o czym należy pamiętać?
Maria Czekańska

Maria Czekańska

-

marketing specialist, FreshMail

Maria Czekańska

Maria Czekańska

marketing specialist
FreshMail

Zakochana w marketingu, zajmuje się marketingiem treści, social media marketingiem i działaniami koncepcyjnymi oraz strategicznymi. Po godzinach poetka, amatorka robienia kolaży. Jej największe miłości to książka, kawa i jej królik Bunny.

Trendy się zmieniają, tak samo możliwości. Dlatego warto raz do roku zrobić przegląd, w jakim dokładnie kierunku branża się rozwija. I za tym podążyć lub przynajmniej zastanowić się, jakie dany trend będzie miał dla nas konsekwencje.

Takich nagłówków było już multum: „Moda w 2023 roku”; „Pomysły na wystrój wnętrz na nowy rok!”; „Nie zapomnij o tym w bieżącym roku”. Często są to jedynie clickbaity, ale w niektóre tego rodzaju treści naprawdę warto zajrzeć. Dzięki nim poznasz rzeczy, które zmieniają się w danej branży. Dowiesz się, co warto wprowadzić w swojej firmie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja