- 0
- 1
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes
Young Creatives to konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta. Przy tej okazji zdobędą doświadczenie i szansę, by porównać się z rówieśnikami z branży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.
Young Creatives od niemal 25 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami klientów w siedmiu kategoriach:
- Design
- Film
- Digital
- Public Relations
- Media
- Clients
Przewidziane są również dwie kategorie specjalne:
- Open TikTok
- Open Shutterstock
Prace zgłoszonych teamów będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy.
Zainteresowani zgłaszają się w dwuosobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. Na opracowanie konceptu mają 24 lub 48 godzin.
Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1992 r.
W tym roku w jury zasiądą:
- Media – Paulina Złotnicka, Rozgłos;
- PR – Katarzyna Życińska, 38 Content Communication;
- Print/Film – Tomasz Zieliński, DDB Warszawa;
- Clients – Małgorzata Drozdowska, FCB&TheMilkman;
- Digital – Michał Bucholc, Gong;
- Design – Kaja Dobrzańska, Good Goods Club, Yope;
Gala wręczenia nagród odbędzie się 20 kwietnia w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Czternastu laureatów w czerwcu będzie reprezentować nasz kraj na międzynarodowych finałach Young Lions w Cannes podczas największego festiwalu kreatywności, Cannes Lions Festival of Creativity.
Więcej informacji na stronie ktr.org.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 1