Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]
Pisz brief, wiedząc, z kim pracujesz (fot. Pixabay)

Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]

Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planning director, Kierunek Kreatywny

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planning director
Kierunek Kreatywny

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w Adam & Eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych, w tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, Mixx Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Miałem okazję pracować lub szkolić się w wielu agencjach reklamowych, wiele z nich też odwiedzałem. Były wśród nich takie klasyczne, z tradycjami i historią sięgającą połowy poprzedniego wieku. Ale również takie, które wyrosły niczym dot-comy, gdy rozwijał się internet. Czego się tam nauczyłem np. o stylach pracy i briefach? Będę o tym pisał, przekazując wam nauki i nauczki dziadka :)

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja