Kampania Itaki i Madery przypomina, że powietrze, którym oddychamy, to nasz cenny zasób - Marketing przy Kawie
Kampania Itaki i Madery przypomina, że powietrze, którym oddychamy, to nasz cenny zasób
Advertisement
  • 0
  • 15
11.02.2022

Kampania Itaki i Madery przypomina, że powietrze, którym oddychamy, to nasz cenny zasób

W Warszawie powstały trzy ekomurale przedstawiające fotorealistyczne pocztówki z Madery. Działania prowadzi biuro podróży Itaka promujące ten kierunek. Przypomina jednocześnie, że powietrze, którym oddychamy, to nasz cenny zasób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lutego 2022

10 lutego 2022