0 2 0 6.12.2022Jak Polacy planują oszczędzać na ogrzewaniu? – sondaż SW ResearchRosnące koszty są nieuniknione. Co zatem możemy zrobić, aby zmniejszyć zużycie energii? Agencja badawcza SW Research w ostatnim sondażu zapytała Polaków o ich najczęstsze strategie u progu nadchodzącej zimy.
0 1 0 6.12.2022Rekordowa globalna sprzedaż w Cyber Week – badanie SalesforceGlobalna sprzedaż online w 2022 r. osiągnęła rekordowy poziom 281 mld dol. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu z 2021 r. Tylko w samych Stanach Zjednoczonych wyniosła ona 68 mld dol. Tam urosła o 9% w porównaniu z rokiem poprzednim.
1 2 0 6.12.2022Mikołajkowa aktywacja Żabki Jush – bilety do miejsc zabaw w WarszawieWspólne chwile spędzone na zabawie i eksplorowaniu świata są dla najmłodszych najważniejsze. Taka nauka płynie z wypowiedzi dzieci, które w najnowszym wideo Żabki Jush opowiadają, co najbardziej lubią robić z rodzicami.
0 14 0 6.12.2022Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę16 i 18 grudnia w Tychach i Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców konkursu trzy wagony atrakcji.
1 2 0 6.12.2022Sorry Boys w reklamie ŠkodyW najnowszej reklamie Škody „Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” za podkład muzyczny posłużył utwór „Mapy gwiazd” zespołu Sorry Boys. Kampania zwraca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
0 4 0 6.12.2022Multikino i Coca-Cola ze wspólną kampanią na witrynach sklepowychMultikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z kinowego baru. Realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
1 6 0 6.12.2022Klaudia Antos w teledysku Barbie Extra do piosenki „Modna ja”Barbie umożliwiła spełnienie marzeń pięciu młodym tancerkom, które wzięły udział w konkursie marki. Nagrodą był udział w teledysku Barbie Extra do piosenki „Modna ja”, promującym nową, modową linię lalek. Ambasadorką projektu została Klaudia Antos, tancerka i choreografka na co dzień pracująca w Los Angeles. Gościnnie wystąpiła również Sara z kanału „Zaczarowany Świat Sary”.
1 2 0 6.12.2022„Sezon na kleszcze 2” – MSD Polska z nową kampaniąKampania „Sezon na kleszcze 2” ma na celu budowanie świadomości ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. To część międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too”, realizowanego przez MSD Animal Health.
0 2 0 6.12.2022Rynek reklamy urośnie w 2023 r. Napędem retail media i connected TV – prognoza GroupMGlobalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł – wynika z prognozy GroupM.
4 1 0 6.12.2022Szlachetna Paczka zachęca do świątecznej pomocyStowarzyszenie Wiosna ponownie zachęca do mądrej pomocy potrzebującym rodzinom w ramach Szlachetnej Paczki. W tym roku kampania opiera się na haśle „Dobro to wynik dzielenia”. Przypomina, że nawet mając niewiele, wciąż możemy się podzielić dobrem.