Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego - Marketing przy Kawie
Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
  • 0
  • 2
19.01.2022

Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Jak wynika z danych M/platform za grudzień 2021 r., ceny produktów spożywczych wciąż rosną. Szczególnie dotkliwe wzrosty odnotowuje kategoria oleje i oliwy. Mimo że w ubiegłym miesiącu odwiedzaliśmy sklepy spożywcze nieco rzadziej niż przed rokiem, obroty w tym kanale sprzedaży wzrosły ze względu na znaczący wzrost wartości średniego koszyka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
19.01.2022

W czasie noworocznych wyprzedaży 2022 w sklepach online niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszych dziesięciu dniach stycznia 2022 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 r. wyniósł 4,3 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert blisko 800 sklepów z branży e-commerce pokazała, że najbardziej staniały gry. Sprzedawcy internetowi sukcesywnie podnosili z kolei ceny zabawek.

  • 0
  • 2
  • 0
19.01.2022

Czas wolny we współczesnym życiu konsumenta – ukazała się książka „Modern leisure society – consumer behavior”

Czas wolny jest coraz bardziej zalgorytmizowany – staje się nową odsłoną stylu życia i zachowań w nowoczesnym społeczeństwie. Książka „Modern leisure society – consumer behavior” w centrum swoich analiz stawia podmiot rynku – konsumenta. Podejście autorów łączy w sobie zrozumienie emocji, postaw i ewentualnych wzorców zachowań, procesów naśladownictwa czy też różnic generacyjnych.

18 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
18.01.2022

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” dostawca fotowoltaiki Columbus wraca do lat 90. XX w. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady. Bohaterem kreacji reklamowych jest szalony naukowiec inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić 30–40 zł miesięcznie.