Jak widzowie nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów – raport „Wideonauci 2023” Nielsena
  • 0
  • 1
4.12.2023

Jak widzowie nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów – raport „Wideonauci 2023” Nielsena

Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie – wskazuje raport „Wideonauci 2023” Nielsena. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2023

3 grudnia 2023