„Hit Reset with Gillette” – kampania - Marketing przy Kawie
„Hit Reset with Gillette” – globalna kampania Gillette skierowana do graczy
  • 0
  • 1
3.12.2023

„Hit Reset with Gillette” – globalna kampania Gillette skierowana do graczy

Globalna kampania „Hit Reset with Gillette” zachęca graczy do zresetowania się po nocy spędzonej na graniu, do powrotu w lepszej formie i zadbania o swój wygląd w ciągu dnia. „Reset” używany jest jako uniwersalny termin w grach i w kontekście pielęgnacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 grudnia 2023

2 grudnia 2023

1 grudnia 2023