Nielsen One do pomiaru oglądalności uruchomiony - Marketing przy Kawie
Uruchomiono Nielsen One – nowe globalne rozwiązanie do cross-mediowego pomiaru oglądalności
  • 0
  • 1
19.10.2023

Uruchomiono Nielsen One – nowe globalne rozwiązanie do cross-mediowego pomiaru oglądalności

Nielsen ogłosił wprowadzenie Nielsen One, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie. Na początek uruchamia Nielsen One Content w Danii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 października 2023

18 października 2023