Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”
  • 2
  • 0
27.03.2018

Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”

Rozpoczęła się kampania „Inna historia, ten sam hejt”, przygotowana przez Muzeum Polin oraz Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce. Promuje wystawę „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”. Zwraca uwagę na obecną w Internecie mowę nienawiści, ksenofobię i antysemityzm, które mogą prowadzić do dramatycznych konsekwencji, a dotykają konkretnych ludzi i środowiska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

luka

6 lat temu

Akcja słuszna, za to sam pomysł niepokojąco podobny do akcji dla WOŚP z początku roku.
https://marketingprzykawie.pl/espresso/algorytm-zamienil-hejt-wosp-dzielo-sztuki/
Czy aby nie zbyt agresywnie się agencja zainspirowała?

27 marca 2018

26 marca 2018