3 0 0 0 0 20.03.2018Kulinarny almanach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2018W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie. Trzy miejsca w rankingu najchętniej oglądanych spotów zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie tajemniczego kulinarnego youtubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile, trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla.
1 2 0 0 0 20.03.2018Adam Nawałka i biało-czerwona Planeta WarkaWarka po raz kolejny zaprasza konsumentów do wyśnionego świata mężczyzn. Tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W spocie, emitowanym od 19 marca w telewizji zobaczymy, jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.
0 0 0 0 0 20.03.2018Carlsberg Polska wybrał agencję do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę Carlsberg Polska w social media wygrała agencja Kamikaze. Przygotuje plan obecności i działań marki w tym obszarze w 2018 r.
1 0 0 0 0 20.03.2018Powrót energii w nowej kampanii Tigera12 marca wystartowała kampania napoju Tiger Energy Drink. Marka przypomina w niej życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na zwycięstwa. To pierwsza kampania napoju po aferze z grafiką opublikowaną w rocznicę Powstania Warszawskiego.
0 0 0 0 1 20.03.2018Wyciekły dane z milionów facebookowych kont? Akcje firmy Zuckerberga ze spadkamiWedług doniesień zagranicznych mediów z Facebooka wyciekły dane 50 mln kont. Pisały o tym m.in. brytyjski „The Observer” i amerykański „The New York Times”. Po ujawnieniu tych informacji akcje firmy Marka Zuckerberga spadły o niemal 7%.
2 0 0 0 0 19.03.2018Hubert Urbański „sprawdza Avon”Startuje kolejna odsłona kampanii „Avon się sprawdza”. Marka zachęca Polki do wypróbowania jej kosmetyków do makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Do współpracy tym razem zaproszono Huberta Urbańskiego.
0 1 0 0 1 19.03.2018Blachotrapez i Kamil Glik przedłużają umowę ambasadorskąProducent pokryć dachowych Blachotrapez oraz Kamil Glik przedłużyli kontrakt ambasadorski. Nowa umowa obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze w 2022 r.
0 0 0 0 0 19.03.2018Wydawnictwo Bauer wprowadza nowe badanie magazynówWydawnictwo Bauer uruchamia projekt badawczy pod nazwą Zasięgowy Model Planowania Magazynów. To nowe narzędzie plannerskie ma mieć charakter uzupełniający w stosunku do Polskich Badań Czytelnictwa.
0 1 0 0 0 19.03.2018Twitter Trends – w lutym 2018 zimowe szaleństwoLuty na Twitterze został zdominowany przez zimowe igrzyska olimpijskie. Choć Polacy nie odnieśli zbyt wielu sukcesów, gratulacjom dla naszych bohaterów oraz innym olimpijskim relacjom nie było końca. Sotrender przygotował zestawienie Twitter Trends za luty 2018 r.
1 0 0 0 0 19.03.2018„Słodka Wielkanoc naturalnie!”. Kampania marki Dr. Oetker„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia marki Dr. Oetker. Działania prowadzone są równolegle w telewizji, prasie oraz Internecie.