1 1 0 8.01.2019Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej miniwafelków Grześki Tyci. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” trwają w telewizji od 7 stycznia do końca miesiąca.
1 0 0 8.01.2019„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych markiBosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things, wykorzystując hip-hop i humor. 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas marka rozpoczęła globalną kampanię „Like a Bosch”.
0 0 0 8.01.2019Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżejW ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.
0 1 0 8.01.2019Frosta współpracuje z LoveBrands RelationsZ początkiem stycznia 2019 r. firma Frosta rozpoczęła stałą współpracę z LoveBrands Relations. Współpracę zawarto w drodze przetargu.
0 17 0 8.01.2019Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 r.Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w 2018 r. największy budżet na reklamy w mediach przeznaczyła branża farmaceutyczna. Jej wydatki stanowiły 35 proc. wydatków wszystkich przeanalizowanych branż.
0 1 0 8.01.2019MasterCard usuwa nazwę marki z logo7 stycznia MasterCard zaprezentował nową wersję logotypu. Ze znaku zniknęła nazwa marki. Pozostały charakterystyczne koła.
2 0 0 8.01.2019Kampania reklamowa Nest BankuWystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Nest Banku. Promuje konto za 0 zł oraz kredyt dla firm. W reklamach ponownie zobaczymy pana Ignacego, który doradza sąsiadom w drobnych problemach związanych z finansami.
0 1 0 8.01.2019Na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 r.? Barometr Providenta18 proc. Polaków planuje z wyprzedzeniem większe wydatki, które będą ich czekać w nowym roku. Poza bieżącymi kosztami najczęściej zastanawiamy się, z czego sfinansujemy remont mieszkania lub domu (26 proc.) oraz wakacyjny wyjazd (28 proc.). Połowa osób deklaruje, że zamierza na te cele oszczędzać – pokazuje badanie Barometr Providenta.
0 0 0 8.01.2019Huawei powierza Cohn & Wolfe obsługę PRZ początkiem stycznia 2019 r. Huawei Consumer Business Group i Cohn & Wolfe nawiązały współpracę. Agencja odpowiada za obsługę w zakresie PR.
0 6 0 7.01.2019Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora GałązkiewiczaPod koniec grudnia, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń”, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tej pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej.