Internauci oceniają przedwyborczą aktywność partii w Sieci
  • 0
  • 2
5.10.2011

Internauci oceniają przedwyborczą aktywność partii w Sieci

W badaniu polskich internautów, przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia między 30 września a 4 października br., niemal 45% respondentów stwierdziło, że partie polityczne w dużym stopniu wykorzystywały Internet w swoich kampaniach wyborczych. Najbardziej zauważalna online była kampania Platformy Obywatelskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54806 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2011

Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnych

Na przełomie ostatnich miesięcy Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, którego celem była ocena kondycji finansowej firm branży artykułów promocyjnych. Ponad połowa dostawców i agencji reklamowych dobrze oceniła swoją kondycję finansową. Jednocześnie jednak tylko 30% klientów końcowych i niespełna 1% agencji płaci zaliczkę za zamówiony towar. Jak wynika z badania, firmy mają ponad 2 mln przeterminowanych płatności.

4 października 2011