Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki” - Marketing przy Kawie
Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki”
  • 0
  • 1
21.09.2021

Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki”

Ikea ogłosiła nawiązanie współpracy z tworzącym muzykę elektroniczną zespołem Swedish House Mafia. Marka deklaruje, że chce dzięki temu zgłębić temat muzyki i kreatywności w domu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 września 2021

20 września 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2021

Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

Grupa Lego przedstawiła nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 docenia dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów. Pokazuje też, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań. Spot ukazuje historię rycerza i niedźwiedzia.