Izba Gospodarki Elektronicznej inicjuje rating odpowiedzialnego e-commerce w Polsce
  • 0
  • 1
21.09.2021

Izba Gospodarki Elektronicznej inicjuje rating odpowiedzialnego e-commerce w Polsce

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza nabór do pierwszej edycji ratingu „Odpowiedzialny e-commerce”. To inicjatywa, której celem jest pokazanie, że polski biznes w Internecie może rozwijać się w sposób etyczny i zrównoważony.

Rating „Odpowiedzialny e-commerce” to jeden z trzech filarów projektu e-Izby pod tą samą nazwą, czyli „Odpowiedzialny e-commerce”. Składają się na niego:

  • badanie i raport,
  • Forum Gospodarki Cyfrowej,
  • rating.

Celem tej inicjatywy jest pokazanie, że firmy e-commerce odgrywają ważną rolę w kreowaniu nowoczesnej, cyfrowej gospodarki opartej na odpowiedzialności i zrównoważonym rozwoju. Rating to zestawienie firm z polskiego e-commerce, które najbardziej wyróżniają się w tych obszarach. Obejmuje sektory B2C, B2B, przedsiębiorstwa zrzeszone w Izbie Gospodarki Elektronicznej oraz spoza niej.

Rating „Odpowiedzialny e-commerce” cechują jasne kryteria, branżowość – istotność oraz zgodność z agendą Unii Europejskiej i najlepszymi międzynarodowymi standardami. Jesienią poznamy najlepsze firmy w Polsce, które wyróżnią się w tym zestawieniu.

Naszym celem jest docenić i nagrodzić firmy, które wyróżniają się w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Chcemy dać im możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć, a także pozwolić na dostęp do wiedzy i dobrych praktyk branżowych. Będzie to kolejny sposób na promocję zagadnień zrównoważonego rozwoju wśród firm i społeczeństwa. Nie chodzi w nim o rywalizację, lecz o edukację i kontynuację dialogu na ten jakże istotny temat. Ponadto firmy, które zgłoszą się do ratingu, otrzymają indywidualny raport pokazujący firmę na tle konkurencji oraz wskazujący elementy do poprawy – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

  • 1
rating odpowiedzialnego e-commerce w Polsce

e-Izba zainicjowała rating odpowiedzialnego e-commerce w Polsce

21 września 2021

20 września 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2021

Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

Grupa Lego przedstawiła nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 docenia dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów. Pokazuje też, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań. Spot ukazuje historię rycerza i niedźwiedzia.