Strateg z kilkunastoletnim doświadczeniem. W Dragon Rouge od 2010 r., odpowiada za kompleksowe projekty tworzenia, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to, by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w spółkach z Grupy DDB, początkowo w agencji interaktywnej Tribal DDB, później w agencji reklamowej DDB Warszawa. Od 2004 r. współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego. Tworzył projekty m.in. dla Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Banku BPH, Providenta, Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Topexu czy PGNiG. Członek Rady Programowej i wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Brand Design pod egidą Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wykłada na studiach z zarządzania marketingowego na Uniwersytecie w Łodzi. Autor artykułów na temat brandingu do prasy branżowej i biznesowej.