Pięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new branding - Marketing przy Kawie
Pięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new brandingPięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new brandingPięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new brandingPięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new branding
Świat wywrócił się do góry nogami, a zmiany trwają. Co z zarządzaniem markami? (fot. Pixabay)

Pięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new branding

Pięć wskazówek, które kształtują współczesne myślenie o budowaniu marek, czyli brand new branding
Arkadiusz Łoś

Arkadiusz Łoś

-

brand consulting director, Dragon Rouge

Arkadiusz Łoś

Arkadiusz Łoś

brand consulting director
Dragon Rouge

Strateg z kilkunastoletnim doświadczeniem. W Dragon Rouge od 2010 r., odpowiada za kompleksowe projekty tworzenia, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to, by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w spółkach z Grupy DDB, początkowo w agencji interaktywnej Tribal DDB, później w agencji reklamowej DDB Warszawa. Od 2004 r. współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego. Tworzył projekty m.in. dla Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Banku BPH, Providenta, Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Topexu czy PGNiG. Członek Rady Programowej i wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Brand Design pod egidą Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wykłada na studiach z zarządzania marketingowego na Uniwersytecie w Łodzi. Autor artykułów na temat brandingu do prasy branżowej i biznesowej.

Ten rok wprowadził nas w trzecią dekadę XXI wieku. Koncentrujemy się na efektach pandemii, a umyka nam, jak zmienia się świat i co stanie się z markami w dalszej perspektywie. Najbliższa dekada to okres, w którym czeka nas sporo zmian. Generacja Z wejdzie w dorosłość. Produkty takie jak karty kredytowe, telewizja kablowa czy prasa drukowana na papierze być może odejdą w przeszłość. Samochody elektryczne wreszcie staną się popularne. W którym miejscu będzie wtedy twoja marka?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to