Na co czeka się w hospicjum? FHO daje odpowiedź nowym spotem akcji „18,60” - Marketing przy Kawie
Na co czeka się w hospicjum? FHO daje odpowiedź nowym spotem akcji „18,60”
  • 1
  • 0
25.06.2018

Na co czeka się w hospicjum? FHO daje odpowiedź nowym spotem akcji „18,60”

Od 2013 r. Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję „18,60”. Zachęca w niej do regularnego wspierania pacjentów, bo w hospicjum trwa życie. Brzmi przewrotnie? Pan Edward, podopieczny hospicjum i główny bohater nowego spotu, wyjaśnia to w sześciu słowach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 czerwca 2018