Dźwięki wydawane przez samochód: spot Volvo - Marketing przy Kawie
Youtuber stworzył dla Volvo muzykę, wykorzystując tylko dźwięki wydawane przez samochód
  • 1
  • 1
15.09.2022

Youtuber stworzył dla Volvo muzykę, wykorzystując tylko dźwięki wydawane przez samochód

W ramach kampanii „The Sounds of the Volvo XC60 Plug-in Hybrid” marka nawiązała współpracę z youtuberem Andrew Huangiem. W ten sposób chce dotrzeć do młodych amerykańskich konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

15 września 2022