Youtuber stworzył dla Volvo muzykę, wykorzystując tylko dźwięki wydawane przez samochód
  • 1
  • 1
15.09.2022

Youtuber stworzył dla Volvo muzykę, wykorzystując tylko dźwięki wydawane przez samochód

W ramach kampanii „The Sounds of the Volvo XC60 Plug-in Hybrid” marka nawiązała współpracę z youtuberem Andrew Huangiem. W ten sposób chce dotrzeć do młodych amerykańskich konsumentów.

Kampania promuje model Volvo XC60 Recharge Plug-in Hybrid. Andrew Huang jest kanadyjskim influencerem i producentem muzycznym. Tworzy muzykę mimo uszkodzenia słuchu. Doznał go z niewyjaśnionych medycznie powodów w wieku dwudziestu lat. Znany jest z tworzenia dźwięków z wykorzystaniem nietypowych przedmiotów i instrumentów. Ty razem sięgnął tylko po dźwięki wydawane przez samochód.

Film dla Volvo stworzył wspólnie z partnerką Keeley Bumford, znaną w internecie jako Dresage.

Volvo chce dotrzeć do młodych amerykańskich konsumentów. Takich, którzy rozważając nowy samochód, nie brali pod uwagę SUV-a luksusowej marki, a skupiają się przede wszystkim na technologii i designie.

Kampanię przygotowały agencje Mindshare i Grey.

  • 1
Tylko dźwięki wydawane przez samochód w reklamie Volvo

Tylko dźwięki XC60 Recharge Plug-in Hybrid w reklamie Volvo

 

 

15 września 2022