„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social media
  • 0
  • 5
23.10.2020

„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social media

Rozpoczęła się kampania „Znasz? Poznaj” województwa podlaskiego. Ma odkrywać niezwykłość rzeczy zwykłych i przypominać, że upragnione nieznane często jest bliżej, niż myśleliśmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49742 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte

Dynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMM

Od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji. Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.