Helena Christensen w kampanii Huawei
  • 0
  • 2
7.03.2018

Helena Christensen w kampanii Huawei

Modelka i fotografka Helena Christensen rozpoczęła współpracę z marką smartfonów Huawei. Na jej profilu na Instagramie pojawił się pierwszy post, który zapowiada globalną premierę najnowszego modelu smartfona P20.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2018

  • 0
  • 18
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2018

„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & Partners

Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne zagadnienia dotyczące ról podejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel „Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania”. Badanie przeprowadził instytut Maison & Partners.