Prowokacyjna Królowa PiratówProwokacyjna Królowa PiratówProwokacyjna Królowa Piratów

Prowokacyjna Królowa Piratów

Prowokacyjna Królowa Piratów
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Sztuka nigdy nie była wstydliwa i należy ją trzymać z dala od wszelkich niewinnych ignorantów” – powiedział niegdyś Pablo Picasso. Podobną maksymą kieruje się od lat Joseph Corre, założyciel Agent Provocateur – firmy, która słynie z kontrowersyjnych i wyrafinowanych artystycznie działań marketingowych, wprowadzających konsumentów w świat erotycznych, a zarazem estetycznych rozkoszy. Najnowsza kampania reklamowa marki – zatytułowana „Pirate Provocateur” – jest konsekwentną kontynuacją tej strategii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja