AMS wprowadza przedziały GRP oparte na danych z badania Outdoor Track
  • 0
  • 0
6.03.2018

AMS wprowadza przedziały GRP oparte na danych z badania Outdoor Track

W drugim kwartale 2018 r. klienci AMS otrzymają informacje o strukturze nośników biorących udział w kampanii według przedziałów GRP. To wynik zakończenia głównego etapu prac nad badaniami widowni reklamy zewnętrznej – Outdoor Track.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2018

  • 0
  • 18
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2018

„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & Partners

Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne zagadnienia dotyczące ról podejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel „Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania”. Badanie przeprowadził instytut Maison & Partners.