Raport Mastercard: Polki coraz bardziej przedsiębiorcze
  • 0
  • 1
7.03.2018

Raport Mastercard: Polki coraz bardziej przedsiębiorcze

Mastercard zaprezentował drugą edycję raportu o przedsiębiorczości kobiet. Mastercard Index of Women Entrepreneurs (MIWE) potwierdza, że Polki są coraz bardziej przedsiębiorcze. Już 30,3% firm w naszym kraju jest zarządzanych przez kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2018

6 marca 2018

  • 0
  • 18
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2018

„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & Partners

Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne zagadnienia dotyczące ról podejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel „Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania”. Badanie przeprowadził instytut Maison & Partners.