Leo Messi i wypełnione farbą piłki w spocie Pepsi
  • 1
  • 0
6.03.2018

Leo Messi i wypełnione farbą piłki w spocie Pepsi

Firma PepsiCo przedłużyła partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA. Z tej okazji przygotowała spot z gwiazdami piłki nożnej. Występują w nim Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2018

  • 0
  • 18
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2018

„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & Partners

Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne zagadnienia dotyczące ról podejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel „Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania”. Badanie przeprowadził instytut Maison & Partners.