„Rzeczywistości damsko-męskie” – raport firmy Izmałkowa
  • 0
  • 1
8.03.2018

„Rzeczywistości damsko-męskie” – raport firmy Izmałkowa

Agencja badawcza Izmałkowa na podstawie swoich badań z ostatnich dwóch lat przygotowała raport, który jest zbiorem insightów o kobietach i mężczyznach. Zarówno w kontekście konsumenckim, jak i relacyjnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Marta

3 lata temu

Kto jest autorem tekstu?

8 marca 2018

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
8.03.2018

Kampania „Stand4her” marki Avon

8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet, rusza kampania „Stand4her” marki Avon. Jej celem jest inspirowanie i motywowanie młodych kobiet, by sięgały po swoje marzenia niezależnie od sytuacji życiowej, w jakiej się znajdują. Osią działań będzie teledysk do piosenki „All My Girls”, nagrany przez duet Icona Pop. Istotna jest też strona internetowa, na której znajdą się historie mieszkanek różnych zakątków świata, m.in. dwóch Polek.