0 1 0 0 0 10.03.2017Konkurs na logo polskiego senatuKancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu. Zwycięzca zostanie wyłoniony 12 czerwca.
1 3 0 0 0 10.03.2017„Ciesz się spokojem, jaki dają oszczędności” – kampania konta oszczędnościowego Getin Banku (wideo)Getin Bank zachęca Polaków do odkładania pieniędzy i promuje konto oszczędnościowe Na Dobry Początek. Kampania ruszyła 10 marca i potrwa do 21 maja. Jej hasło to: „Ciesz się spokojem, jaki dają oszczędności”.
1 1 0 0 0 9.03.2017Kolejna „Prawdziwa historia” Renault Polska (wideo)Marka Renault Polska rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „True Stories”. Tym razem zaprezentowano filmową opowieść o Magdalenie Ruszkowskiej – producentce pokazu strojów marki Bizuu na wiosnę i lato 2017.
1 1 0 0 0 9.03.2017Bakoma w kampanii Jogurtu Naturalnego Gęstego prezentuje przepisy kulinarne (wideo)Rozpoczęła się kilkumiesięczna akcja reklamowa Jogurtu Naturalnego Gęstego Bakomy. Na jej potrzeby przygotowano kilkadziesiąt filmów kulinarnych.
0 1 0 0 0 9.03.2017Centrum Nauki Kopernik kolejny rok z BrainJuice GroupCentrum Nauki Kopernik przedłużyło umowę z BrainJuice Group. Agencja będzie kontynuować działania rozpoczęte w 2016 r.
1 1 0 0 0 9.03.2017Marka Nike zaprezentowała sportowy hidżab (wideo)W 2018 r. Nike zamierza rozpocząć sprzedaż hidżabu dla muzułmańskich kobiet. Tradycyjne okrycie głowy ma zostać przystosowane do uprawiania sportu.
0 1 0 0 3 9.03.2017Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latachForesight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.
0 1 0 0 0 9.03.2017Im mniej kupujemy, tym jesteśmy szczęśliwsi – pokazuje badanie Havasu (infografika)Mniej się zadłużamy, przekonujemy się do minimalizmu i przestajemy wierzyć w American Dream. Cztery osoby na 10 uważają, że pieniądze nadają ich życiu sens. Połowa respondentów jest zdania, że byliby szczęśliwsi, gdyby konsumowali mniej – takie są wyniki badania przygotowanego przez Havas.
1 1 0 0 0 9.03.2017„Jeden Donald wystarczy” – PiS atakuje Donalda Tuska (wideo)Tuż przed wyborami szefa Rady Europy Prawo i Sprawiedliwość opublikowało spot, w którym oczernia Donalda Tuska. Film to zlepek wyrwanych z kontekstu wypowiedzi i ujęć, który ma ukazać, że były premier nie dbał o interesy Polaków.
0 3 0 0 0 9.03.2017W 2016 r. ponad 77% Polaków korzystało z Internetu – badanie NetTrackWidoczny jest stabilny wzrost użytkowania Sieci w Polsce. W minionym roku z Internetu korzystało 77,6% Polaków. Liczba internautów powyżej 60. roku życia przekroczyła 10% – pokazuje badanie NetTrack przygotowane przez Kantar Millward Brown.