1 0 0 0 0 7.02.2018Elon Musk wysłał Teslę w kosmos6 lutego z Centrum Kosmicznego im. Kennedy’ego w Cape Canaveral na Florydzie została wystrzelona rakieta Falcon Heavy firmy SpaceX. Zabrała ze sobą w kosmos czerwony samochód Tesla Roadster.
0 1 0 0 0 7.02.2018Wirtualna Polska nawiązuje współpracę z Meetrics i rozlicza kampanie według widzialnych odsłonOd 2018 r. zasięgowe kampanie reklamowe w Wirtualnej Polsce są rozliczane według widzialnych odsłon. Ich wiarygodność będą potwierdzać statystyki firmy Meetrics, z którą WP nawiązała współpracę.
0 5 0 0 0 7.02.2018Influencerzy będą promować FuzeTeaW styczniu 2018 r. na polski rynek weszła marka FuzeTea firmy Coca-Cola. W działania promocyjne zaangażowano influencerów, m.in. Barbarę Kurdej-Szatan, Paulę Jagodzińską czy Annę Skurę.
1 0 0 0 0 7.02.2018Ewa Chodakowska w pierwszej kampanii suplementu diety ViVita – Energia i Ochrona5 lutego rozpoczęła się telewizyjna kampania preparatu ViVita – Energia i Ochrona. Główną bohaterką spotu jest Ewa Chodakowska.
0 1 0 0 0 7.02.2018PepsiCo i Liga Mistrzów UEFA przedłużają współpracę6 lutego PepsiCo i Liga Mistrzów UEFA ogłosiły przedłużenie współpracy na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć brandów, w tym Pepsi, Pepsi Max, Lay’s i Gatorade. Pozostaną one oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do finału w 2021 r.
0 4 0 0 0 6.02.2018Ukazała się książka „Projektowanie strategii marki”Pod koniec stycznia miała miejsce premiera książki Macieja Tesławskiego i Przyjaciół „Projektowanie strategii marki”, wydanej przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Jest to odnowione, drugie wydanie „Strategii marketingowej”.
0 0 0 0 0 6.02.2018Czwarta edycja Auli Kraków już pod koniec lutego27 lutego odbędzie się czwarta edycja konferencji Aula Polska Kraków. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.
0 0 0 0 0 6.02.2018Kuria marketerów w IAA PolskaW strukturze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy powstała reprezentacja największych reklamodawców w Polsce. Pierwszym projektem, który będzie realizowany z inicjatywy tzw. kurii marketerów, jest przygotowanie założeń do modyfikacji badania mediów. Ma ono w większym stopniu odpowiadać na potrzeby reklamodawców. Projekt ten poprowadzi Tadeusz Żórawski.
0 0 0 0 1 6.02.2018Chief growth officer Publicisu przewiduje, że reklamy w ciągu najbliższych 5 lat będą docierać do konsumentów o około 30% rzadziejRishad Tobaccowala, chief growth officer Publicis Group przewiduje, że możliwość docierania z reklamą do konsumentów zmniejszy się w ciągu następnych pięciu lat o 20–30%. Wpłynie na to wiele czynników. Przede wszystkim to, że dla większości odbiorców kontakt z reklamami jest po prostu przykry.
0 0 0 0 0 6.02.2018Nomad Fund inwestuje w Brand New GalaxyBrand New Galaxy pozyskało kluczowego inwestora – Nomad Fund. Wybór partnera inwestycyjnego ma zapewnić platformie przestrzeń do utrzymania tempa dynamicznego wzrostu.