Fundacja Ocalenie rozpoczyna kampanię 1% – „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej”
  • 1
  • 1
18.03.2022

Fundacja Ocalenie rozpoczyna kampanię 1% – „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej”

Przeszli naprawdę sporo, zarówno metaforycznie – nosząc w sobie ogromny bagaż trudnych doświadczeń, jak i dosłownie, przemierzając długą i wyboistą drogę. Jak długą, trudno nawet oszacować, ale teraz zbierają siły na kolejny, duży krok. W stronę bezpiecznego życia, zdrowia, kontynuacji edukacji czy uregulowanej sytuacji prawnej. Uchodźcom pomaga w tym Fundacja Ocalenie, która 15 marca ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej” zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia potrzebujących, którzy przybyli do naszego kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2022

17 marca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2022

„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwa

Dostęp do zweryfikowanych wiadomości jest niezbędny, zwłaszcza obecnie, gdy odbiorcy narażeni są na zalew fake newsów o wojnie na Ukrainie oraz jej konsekwencjach dla Polski i świata. Dlatego zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypominają o wadze rzetelnego dziennikarstwa w kampanii „Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz”.