Dlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w PolsceDlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w PolsceDlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w PolsceDlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w Polsce
Obok wielu problemów społecznych przechodzimy obojętnie (fot. Pixabay)

Dlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w Polsce

Dlaczego bojkoty konsumenckie nie działają w Polsce
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

LPP w dwa lata przeszło dwa poważne kryzysy wizerunkowe. Firmie grożono bojkotem, który był jednak tak „skuteczny”, że zyski odzieżowego giganta rosły w rekordowym tempie. Gdy w Wielkiej Brytanii bojkot konsumencki stał się zagrożeniem dla Thomasa Cooka, jego giełdowa wartość spadła o 75 mln funtów. Starbucks w analogicznej sytuacji zaczął płacić podatki w Anglii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się