Cydr Lubelski wybrał H2O Creative
  • 0
  • 1
18.03.2022

Cydr Lubelski wybrał H2O Creative

Marka Cydr Lubelski rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę. Wygrała go agencja H2O Creative.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2022

„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwa

Dostęp do zweryfikowanych wiadomości jest niezbędny, zwłaszcza obecnie, gdy odbiorcy narażeni są na zalew fake newsów o wojnie na Ukrainie oraz jej konsekwencjach dla Polski i świata. Dlatego zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypominają o wadze rzetelnego dziennikarstwa w kampanii „Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz”.