Heineken z nową strategią, która ma pomóc dotrzeć do milenialsów
  • 1
  • 0
14.09.2018

Heineken z nową strategią, która ma pomóc dotrzeć do milenialsów

Przesłanie Heinekena „Open Your World” przestało trafiać do grupy docelowej marki. Wymusiło to zmianę strategii, by lepiej dotrzeć do milenialsów z całego świata.

Hasło „Open Your World” zostało wprowadzone w 2011 r. Kampanie pod tym szyldem przyniosły marce Heineken m.in. dwie statuetki Cannes Lions. W badaniu przeprowadzonym w ubiegłym roku badaniu po raz pierwszy okazało się jednak, że komunikat nie działa. Dla targetu marki (osób w wieku 25–34 lata) hasło nie było już inspiracją do przekraczania granic, ale wywierało presję.

Marka zdecydowała, że nowe pozycjonowanie powinno skupić się na pomaganiu konsumentom w cieszeniu się życiem. Oznacza to, że po raz pierwszy produkt stanie ponad marką.

Heineken zaprezentuje w telewizji nową serię reklam dostosowanych do zmienionej strategii. Obejmie to też działania związane ze sponsoringiem Ligi Mistrzów UEFA czy Formuły 1. Spoty będą kończyły się stwierdzeniem: „That’s Heineken”.

Źródło: www.marketingweek.com

14 września 2018

13 września 2018