Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR oraz social media dla Wola Parku
  • 0
  • 0
14.09.2018

Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR oraz social media dla Wola Parku

Ikea Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park. Wygrały Havas PR Warsaw i Agencja Warszawa.

Obsługa w zakresie public relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw. Rozpoczęła się we wrześniu 2018 r. W ramach współpracy agencja opracuje nową strategię komunikacji centrum. Zajmie się też relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym oraz pomocą w projektach realizowanych przez Wola Park.

Zamknięty przetarg na obsługę PR rozpoczęto czerwcu. Do udziału zaproszono agencje:

  • Beyond PR (dotychczasowy partner),
  • Garden of Words,
  • PR Inspiration,
  • Havas PR Warsaw,
  • Valkea,
  • About Marketing & Communication,
  • Questia PR,
  • Personal PR.

W obszarze mediów społecznościowych obsługą centrum Wola Park zajmie się Agencja Warszawa. Wygrała ona również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych Ikei Centres: Wola Parku, Portu Łódź oraz Parku Handlowego Matarnia.

Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem we wrześniu. Do jej zadań będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie.

14 września 2018

13 września 2018