0 1 0 0 0 22.08.2018Słodziaki zastąpią Świeżaki w Biedronce27 sierpnia w sklepach sieci Biedronka ruszy akcja, w ramach której osoby robiące zakupy będą mogły otrzymać Słodziaki. To sześć maskotek: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia. Zastąpią one Gang Świeżaków.
0 1 0 0 0 22.08.2018Devil Energy Drink ma zapłacić 60 tys. zł za grafikę z hasłem „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”Stowarzyszenie Twoja Sprawa wygrało precedensową sprawę sądową dotyczącą reklamy napoju Devil Energy Drink. Jak informuje organizacja, wyrok jest prawomocny. Zobowiązuje reklamodawcę do zapłaty na cele społeczne blisko 60 tys. zł i do opublikowania przeprosin.
0 0 0 0 0 22.08.2018Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania, by zapobiegać dyskryminacjiReklamodawcy nie będą mogli dłużej ukrywać na Facebooku swoich reklam przed osobami zainteresowanymi takimi tematami, jak np. Pascha, ewangelicyzm, kultura rdzennych Amerykanów, kultura islamu czy buddyzm. Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania. Jak tłumaczy, mogły być one wykorzystywane do wykluczenia niektórych grup etnicznych czy wyznaniowych.
1 0 0 0 0 22.08.2018Pawełek budzi radość w kampanii marki E. WedelRuszyła kampania marki E. Wedel promująca batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” prowadzone będą w telewizji, na outdoorze, w prasie oraz Internecie. Ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJ-skim Princess Rap.
1 5 0 0 0 21.08.2018Chipsy Doritos z kampanią wprowadzającą markę na polski rynekPepsiCo wprowadza na polski rynek markę chipsów kukurydzianych Doritos. Towarzyszy temu kampania z hasłem „For the Bold” oraz spot Doritos z 2014 r.
0 1 0 0 0 21.08.2018Marka Nike oskarżana o utrwalanie stereotypów po publikacji zdjęcia z kominiarkąMarka Nike zaprezentowała zdjęcie czarnoskórego modela w inspirowanej kulturą gangów kominiarce. Internauci oskarżają brand m.in. o utrwalanie stereotypów rasowych.
0 0 0 0 0 21.08.2018Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród nominowanych znalazły się 3 prace z Polski. Szanse na nagrody mają agencja Mosqi.to oraz firma Budimex.
1 5 0 0 0 21.08.201810 dowodów na to, że alkohol traktuje kobiety gorzej. Kampania przygotowana przez województwo wielkopolskieIstnieje 10 dowodów na to, że alkohol traktuje kobiety gorzej – to główne przesłanie kampanii przygotowanej przez województwo wielkopolskie. Działania poprzedzał etap teaserowy, w którym Jacek Braciak wcielał się w rolę mężczyzny znęcającego się psychicznie nad kobietą.
0 0 0 0 0 21.08.2018Reklama marki Semilac narusza normy Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, jaka firma Indigo Nails złożyła na reklamę lakierów hybrydowych Semilac (Nesperta). Uznała, że w spocie powinny zostać wprowadzone zmiany, aby nie naruszał on norm Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 21.08.2018Krups wybrał agencję, która zajmie się repozycjonowaniem markiMarka ekspresów do kawy Krups rozstrzygnęła przetarg dotyczący repozycjonowania marki – stworzenia nowej koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji. W drodze zamkniętego postępowania wyłoniona została agencja Cape Morris, która zajmie się komunikacją on- i offline.