1 0 0 0 0 10.01.2018Ikea przygotowała reklamę, na którą trzeba… nasikaćSzwedzki oddział Ikei przygotował niecodzienną reklamę prasową. Jeśli zetknie się ona z moczem ciężarnej kobiety, pojawi się na niej informacja o możliwości uzyskania zniżki na dziecięce łóżeczko.
0 0 0 0 0 10.01.2018Maspex powierza obsługę mediową StarcomowiFirma Maspex zakończyła przetarg na agencję mediową. Do obsługi budżetu marketingowego w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów wybrany został Starcom.
0 0 0 0 0 10.01.2018Conhpol Elite wybrał agencję do obsługi media relations i social mediaMarka obuwnicza Conhpol Elite wybrała agencję PR. Od stycznia prowadzeniem działań media relations i social media zajmuje się Face It.
0 12 0 0 0 10.01.2018Święta i postanowienia noworoczne. Wydatki reklamowe w grudniu 2017 r. według IMMOstatni miesiąc 2017 r. upłynął pod znakiem kampanii skoncentrowanych na motywach związanych z okresem świątecznym oraz postanowieniami noworocznymi. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w grudniu w wybranych branżach: farmaceutycznej, finansowej, handlowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej.
1 0 0 0 1 10.01.2018„Walczymy o Twoje marzenia” – Expander startuje z kampanią wizerunkowąExpander, firma z obszaru doradztwa finansowego, rozpoczęła kampanię telewizyjną. Hasło prowadzonych działań to: „Walczymy o Twoje marzenia”.
1 0 0 0 0 10.01.2018Grupa Energa sponsorem strategicznym koszykówki w PolscePolski Związek Koszykówki nawiązał współpracę z Grupą Energa. Firma stała się sponsorem strategicznym reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie także sponsorem tytularnym ekstraklasy męskiej – od teraz Energa Basket Ligi – i żeńskiej, czyli Energa Basket Ligi Kobiet.
0 0 0 0 0 10.01.2018Konferencja CyberHuman – PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpieńPTBRiO zaprasza do zgłaszania propozycji wystąpień na konferencji „CyberHuman: Jak ludzie adaptują technologię? Jak technologia adaptuje ludzi?”. Wydarzenie odbędzie się 19 kwietnia 2018 r. w Warszawie.
1 6 0 0 0 9.01.2018Kampania telewizyjna Black Energy Drink z udziałem zawodniczek Legends Football LeagueW kampanii marki Black Energy Drink (FoodCare Group) wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Działania rozpoczęły się w połowie grudnia i potrwają do końca lutego 2018 r. Druga faza, która ruszyła 8 stycznia, obejmie telewizję, radio, prasę, outdoor oraz internet, w tym social media.
2 1 0 0 0 9.01.2018Toyota i Pizza Hut pracują nad autonomicznym samochodemNa początku 2018 r. podczas targów International CES w Las Vegas Toyota zaprezentowała projekt pojazdu e-Palette. Mógłby on samodzielnie dostarczać zamówienia, przewozić pasażerów czy służyć jako mobilny sklep. Firma współpracuje przy jego tworzeniu m.in. z Pizzą Hut, Amazonem, Uberem czy chińskim Didi.
0 0 0 0 0 9.01.2018Platforma NC+ rozpoczyna współpracę z Havas WarsawPrzetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej dla NC+, rozpisany w listopadzie 2017 r., wygrała agencja Havas Warsaw. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia.