1 0 14.09.2018Orange promuje ofertę światłowodowąkampanie reklamowe7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę światłowodową.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55736 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 2 0 13.09.2018Tchibo Cafissimo z kampanią z okazji 10-lecia w PolsceMarka Tchibo Cafissimo jest obecna w Polsce od dziesięciu lat. Z tej okazji realizuje kampanię wizerunkowo-sprzedażową.
0 8 0 13.09.20187 września w Toruniu wystartowała 11. edycja Międzynarodowego Festiwalu Art MovesRozpoczął się 11. Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves. W tym roku hasło imprezy brzmi: „Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy?”. W ramach festiwalu w przestrzeni miejskiej Torunia można zobaczyć prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych twórców.
0 0 0 13.09.2018Sąd skazał na karę więzienia mężczyznę, który sprzedawał fałszywe opinie na TripAdvisorzeWłoski sąd skazał na 9 miesięcy pozbawienia wolności właściciela firmy Promo Salento. Mężczyzna został oskarżony o sprzedawanie fałszywych recenzji na platformie TripAdvisor setkom włoskich firm z branży hotelarskiej. Ma również zapłacić 8 tys. euro.
1 1 0 13.09.2018„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. WedelW telewizji pojawił się nowy spot z udziałem wedlowskich bohaterów. Tym razem chłopiec i zebra zawędrowali do Ghany. Działania promują nową linię czekolad gorzkich marki E. Wedel.