Tchibo Cafissimo z kampanią z okazji 10-lecia w Polsce
  • 0
  • 2
13.09.2018

Tchibo Cafissimo z kampanią z okazji 10-lecia w Polsce

Marka Tchibo Cafissimo jest obecna w Polsce od dziesięciu lat. Z tej okazji realizuje kampanię wizerunkowo-sprzedażową.

Działania Tchibo Cafissimo wystartowały 1 września. Prowadzone są w telewizji oraz Internecie (YouTube, Facebook, Instagram, kampania display).

Jak wygląda Wasze idealne rozpoczęcie dnia?My nie wyobrażamy go sobie bez…☕️Wybierając kapsułki Tchibo Cafissimo możesz być pewien, że zawsze otrzymasz najwyższej jakości paloną kawę! 😍☕

Opublikowany przez Tchibo Polska Poniedziałek, 3 września 2018

Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią: „To, co dobre, zaczyna się od Cafissimo”. Dwa 15-sekundowe spoty podkreślają jakość kawy oraz wygodę przygotowania napoju za pomocą ekspresu.

W ramach specjalnej promocji dla wielbicieli kawy przygotowano zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych w obniżonych cenach. Urodzinowa promocja trwa od 10 do 23 września lub do wyczerpania zapasów.

Poznaj urodzinowe okazje!

Świętuj z nami 10 urodziny Tchibo Cafissimo! 🎉🎈🎊 Poznaj wyjątkowe oferty i ciesz się tym, co dobre, za mniej!

Opublikowany przez Tchibo Polska Poniedziałek, 10 września 2018

Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media.

  • 2

13 września 2018