1 1 0 13.03.2024„Mam, mam, mam plan” – kolejna kampania pożyczki w Providencie13 marca rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych spotach firma podkreśla, że rozumie różnorodność swoich klientów. Potrafi także odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego z nich.
0 1 0 13.03.2024Spotify wybiera Zenith do działań mediowych w PolscePlatforma streamingowa Spotify rozstrzygnęła przetarg mediowy. W Polsce obsługą budżetów zajmie się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.
0 1 0 13.03.2024Czy z sieci znikną banery wymuszające zgody na profilowanie w celach marketingowych? Panoptykon komentuje wyrok Trybunału Sprawiedliwości UETrybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie przeciwko IAB Europe, dotyczącej zbierania zgód na profilowanie w celach marketingowych.
4 1 0 13.03.2024„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPSBanki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły w marcu intensywną kampanię reklamową. Spoty promujące ofertę kredytową i sponsoring w programie MasterChef Nastolatki to kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.
1 1 0 13.03.2024„Czym jest OLXowanie?” – Bartłomiej Topa w najnowszej kampanii OLXOLX rozpoczął kampanię reklamową z udziałem Bartłomieja Topy. Reklama promuje markę, aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX.
1 1 0 13.03.2024Julia Żugaj parówkożercą w kampanii marki TarczyńskiPo działaniach reklamowych ze Smolastym firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Tym razem twarzą kampanii została influencerka Julia Żugaj.
0 6 0 12.03.2024„Bo woda była za słona” – celebryci w roli rzek w kampanii Godzina dla Ziemi WWFFundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. Swojego wizerunku udzielili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.
1 1 0 12.03.2024Osh33 Rave Potion – nowa odsłona współpracy Oshee i MatyOsh33 x Mata: Rave Potion to kolejny etap współpracy marki z raperem Matą (Michałem Matczakiem). Nowa linia napojów Osh33 zadebiutuje w sieci Żabka. Launchowi towarzyszy reklama nawiązująca do czasów PSX.
0 2 0 12.03.2024„Ready to play?” – Decathlon z nową tożsamością i strategiąDecathlon prezentuje nową tożsamość oraz nowe logo. Marka ma nowy cel: „Move People Through the Wonders of Sport”. Nowa strategia ma zapewnić każdemu innowacyjny i zrównoważony sport.
3 6 0 12.03.2024„Gra bez podatku” w kampanii Betclic Polska11 marca Betclic rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje zmianę w ofercie – grę bez podatku, gdzie bukmacher pokrywa podatek od stawki za zakłady.