0 1 0 0 0 14.06.2023Dentsu X wygrywa przetarg FilofarmAgencja Dentsu X wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm. Decyzja została podjęta po szczegółowej analizie ofert złożonych przez różne agencje.
4 2 0 0 0 14.06.2023„Jestem tego warta” – mural z rozwinięciami hasła L’Oréal Paris w WarszawieW centrum Warszawy powstał mural, który przypomina tablicę. Wypisane są na niej rozwinięcia hasła „Jestem tego warta” napisane przez kobiety i mężczyzn, zachęcające do samoakceptacji. To kolejna odsłona kampanii L'Oréal „Lekcje Wartości”.
0 1 0 0 0 14.06.2023Ponad 160 mln zł kary dla Biedronki od UOKiK za „Tarczę Biedronki antyinflacyjną”UOKiK wydał decyzję w sprawie Jeronimo Martins Polska. Spółka wprowadzała konsumentów w błąd co do warunków, korzyści i dostępności regulaminu akcji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna”. Nałożona kara to ponad 160 mln zł.
1 1 0 0 0 13.06.2023SuperCUK – bohaterka kampanii CUK UbezpieczeniaMultiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest „Przyszłość bez czarnych scenariuszy”. Zrealizowała serial „CUK: moc przewidywania”. Ma on zwiększyć świadomość ubezpieczeniową Polaków i wzmocnić komunikację marki.
2 3 0 0 0 13.06.2023„Nestea przyciąga radość” – nowa platforma komunikacji markiNowa platforma komunikacji jest kontynuacją strategii marki „Wypełnij każdy dzień radością”. Kampania Nestea ma zasięg międzynarodowy.
0 1 0 0 0 13.06.2023Statuetki semKRK Awards rozdane7 czerwca ogłoszono zwycięzców semKRK Awards 2023. Nagrody przyznano w kategoriach SEO, Google Ads i E-commerce.
0 1 0 0 0 13.06.2023Samsung kontynuuje kampanię „Przygotowany na zmiany”Kampania marki Samsung promuje modele lodówek, które mają zmieniony wygląd i oszczędzają energię.
0 3 0 0 0 13.06.2023Kampania digitalowa przypraw KamisKampania marki Kamis promuje trzy przyprawy: chili kruszone, kurkumę oraz liście laurowe. Marka zaprasza wszystkich w podróż do „Źródeł Dobrego Smaku”. Ma to być odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta, który chce wiedzieć, co je i skąd pochodzą kupowane przez niego przyprawy.
0 1 0 0 0 13.06.2023Skandynawskie firmy bojkotują marki koncernu MondelezDuże skandynawskie firmy: linie lotnicze, sieci handlowe i hotele, a nawet Norweski Związek Piłki Nożnej odmawiają współpracy z firmą Mondelez. Właściciel takich marek jak Oreo, Mars, Milka, Alpen Gold, Toblerone czy Halls jest bojkotowany za odmowę opuszczenia rynku rosyjskiego.
0 3 0 0 1 12.06.2023 Aktualizacja: 16:0015.06.2023Firma Yes rozda 10 obrączek ślubnych po legalizacji związków jednopłciowychFirma Yes Biżuteria organizuje akcję promocyjną. Za zakup pierścionka zaręczynowego i publikację na Instagramie oferuje obrączki ślubne. Obrączki można otrzymać, gdy w Polsce zostaną zalegalizowane związki jednopłciowe. Trzeba jednak zgłosić się do firmy samodzielnie – obrączki otrzyma pierwszych 10 uczestników promocji.