Gwiazdy kampanii banków wspólnie promują Blik
  • 1
  • 0
4.10.2019

Gwiazdy kampanii banków wspólnie promują Blik

Polski Standard Płatności, operator Blika we wspólnej kampanii z bankami zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon. To pierwsza tego typu akcja, w której pojawiają się ambasadorzy i bohaterowie kampanii różnych banków. Towarzyszy im znany z dotychczasowych kampanii Blika raper MC Silk.

Przelew na telefon Blik dostępny jest obecnie w siedmiu bankach. Użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie banki udostępniające usługę biorą udział we wspólnej kampanii.

MC Silk tym razem zachęca do korzystania z szybkich przelewów na numer telefonu. Obok niego pojawiają się bohaterowie reklam banków udostępniających tę funkcję systemu płatności mobilnych:

  • PKO Banku Polskiego,
  • mBanku,
  • Banku Millennium,
  • Alior Banku,
  • ING Banku Śląskiego,
  • Santander Banku Polska,
  • Credit Agricole.

Do uruchomienia Blika przygotowują się kolejne instytucje, które udostępnią go jeszcze w tym roku.

Kampania realizowana jest w Internecie. Przygotowano m.in. konkurs „Blik Challenge”. Użytkownicy będą zachęcani do przetestowania przelewu na telefon i pokazania czegoś, co może być szybsze.

  • Strategia komunikacji i kreacja: Change Serviceplan
  • Produkcja: Media Ready
  • Planowanie i zakup mediów: SMG

4 października 2019